Sevde11 gittim az önce geldim doktor yoktu nöbetçi doktor olmazmış burda ( merkez dışında oturuyoruz)hemşireler kanama miktarına baktı sadece ,doktora yazdılar o da muayene etmeden iğne ve yatış verdi kabul etmedim yarın sabah özel hastaneye gideceğim kanamam çok açık renk pembe bile değil ve pıhtı yok sıvı biraz azaldı gibi ama yarın ola hayr ola