Misal5 Kızlar 32 de çalışabilir raporunu almak için tam 32+0 da mı gitmek gerekiyor ? Benim 32+0 pazar gününe denk geliyor, cumartesi randevu alsam o gün alamaz mıyım raporu ? Bir de muayene için kayıt açtırmak şart mı yoksa sadece raporu mu akıp çıkıyoruz
Deri321 Misal5 32 den sonra hangi tarihte gidersen git yazılıyor illa 32. Haftada izne ayrılıcaksın diye birşey yok istesen çalışabilsen 33 36 da bile alırsın ama alt izine çıkma sınırı 32. Haftadan itibaren. Her halükarda 16 hafta izin kullanabilirsin
MerVe39- Bana doktorum 32 den sonra hangi gun gelsen olur dedi. 32+1-2-3 olur dedi yani.32+2 de yazdirdim bende
Caglaen Misal5 tabi 32 raporu alabilmen için seni muayene ediyor sonra sana soruyor çalışacak mısın diye
Yadis Deri321 ben 32 de almam gerekiyordu çalışabilir raporunu 33 hafta 4 günüm almayı unutmuşum sgk arada ki günğ keseceklerini söylüyor
Deri321 Yadis toplamda 16 hafta izin hakkınız var istediğinz tarihte izne ayrılabilirsiniz geç rapor alırsanız işe geç dönersiniz aynı şey muhasebeci ve doktorunuza sorun
Yadis Deri321 evet ama alo 170i aradım 32. Haftada çalışabilir ya da çalışamaz diye sisteme girilmesi gerekiyormuş ben bunu yapmamışım doktorum da hiç bir şey söylemedi şimdi biraz geç sisteme girecekler çalışbilir ya da çalışamaz diye bu arada ki gün ise kayıp sayılıyormuş
-mrvgny- Çalışabilir raporunu tam 32de almanız şart değil. benim 32. Haftam bayram haftasının pazartesi gününe geliyordu ki o zaman da idari izin vardı hastanelerde. Ama hastanelerde acilden de alınabiliyormuş sanırım. Doktorum önce onu ayarlayacaktı. Ama ben de memurum raporu acilden alsam bile kendi kurumuma veremeyecektim mecburen önceki cuma günü 31+4te aldım. Herhangi bir sorun yaşamadım.
T1627 Fundabg bu iyiymiş 38 e kadar cikmayi dusunmuyordum ama deprem bolgesi diye hep odemelerimizi gec aliyoruz benim uc ayim icerde izne cikarsam sgk duzenli odemeyi yatirir en azindan
Deri321 T1627 sgk yapıyor ama tek seferde değil sanırım 2 veya 3 şekilde parçalar halinde bana ilk etapta 16.449 tl yatırıcak şuan raporluyım e devletimde öyle görünüyor ilk ücret