Skck Barlas Köse nasıl artık isim olayını sonlandırmak istiyorum kafam da Barlas köse mi Karan köse mi kulağa hoş gelen söylenmesi kolay
Rabiul Skck ben barlas ismini beğeniyorum açıkçası cinsiyetimiz değişmeden öncede barlas düşünmüştüm eşim istememişti
metemom_ Skck Barlas gerçekten anlamlı hoş bir isim karan ismi bana pek hoş gelmiyor bende Barlasla Aybarsı düşünüyorum hatta 😂
biranne__ Skck ah bu eşler benimkide çok zor isim begeniyor geçen gün Güney ve Poyraz ismine güzel dedi şükür de ona sevindim bizde Güney koyucaz inşallah bakalm 😊😊😅
Skck biranne__ onun da rızası olsun istiyorum ama yok yani ne desem bişey buluyor 😂 barlasa bende biraz sıcak bakıyorum oda istiyor bakalım kararız kaldım ya