Etrafimda cok var. Benim ilk dogumumda cok az dikis yaptilar, ve sadece disaridaydi dikisler yani hic hissetmedim sonrasinda da. Dogru ikinmaya bagli bu durum. 10 cm acilma olmadan sakin sakin ikinmayin. 10 acilma oldumu ve bebek asagi dogru indiginde (doktorunuz bunu size soyluyor) ona gore ikinma sancisi geldimi ikiniyorsunuz. O sanci surekli halde olmuyor. 1 dakka gelip 1 dakka gidiyor ornegin. O saniyeler icerisinde ikiniyorsunuz. Ben basta nasil yapicagimi anlamamistim. Kalcami sıkıyordum, kalcayi sıkmadan ıkınınca bebek kolayca geldi