Hasret2462 canım eğer düşük yapıyorsan bu dönemdeki düşüğe kimyasal gebelik adı verilir.
İleriki dönemlerde yani bebek göründükten sonra iğne yapar ilac verirler ama bu kadar erken zamanda meydana gelen düşüğe bişey yapamaz.
Kimyasal gebelik kötü bir durum gibi görünse de aslında çok normal ve senin hamile kalabiliyor olduğunun bir kanıtı. Ayrıca bu düşük sayılmaz. Yani sana hamile kaldığında düşük yaptın mı hiç diye sorarlar. Bu durum düşükten sayılmıyor.
Bir ihtimal değerin artabilir bebeğin senle kalabilir. Kendini hiç yormadan dinlen