Kızlar tansiyonum cok dengesiz bi çıkıyo bi düşüyo protein kaçağı vs yok neden kaynaklı acaba bu 37+5 haftalığım bu zamana kadar diyet yaparak ilerledim şekerden ve hamilelik önces tansiyondan dolayı dün gece canım aşırı poğaça çekti ve gece 12 fe yaptım yedim tutamadım kendiöi hamur işinden dolayı olabılır mı