Rahimde şekil bozukluğu olan var mı çift rahim diyen var kalp şeklinde diyen var perde olabilir diyen Doktorlar var bugün de yeni bişey öğrendim rahmin üst kısmı içe doğruymuş nasıl oluyor anlamadım bir erken dogumum var 4 düşüğüm var hepsi bundan mi kaynaklı bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı