Merhaba ikiz annelerimiz doğum haftalarınız neydi bebişleriniz kaç kilo doğdu ve küvöz hikayeniz oldu mu acaba ben pazartesi doğuma giricem İnşaAllah 36+1 oluyor biraz şekerim düşüyor onun dışında bir sıkıntımız yok çok şükür İnşaAllah küvözede girmeden sağlıkla gelirler 🤲🏻