Gulklcc canım wbc yüksekliği geçirmiş olduğun enfeksiyonel hastalıklardan yükselmiş olabilir yada hali hazırda geçiriyorsundur
NE% bu değerde aynı şekilde enfeksiyona bağlı artar
LY% olan değer lenfositleri gösterir biraz düşmüş bunun nedeni dengesiz beslenmen yada stres vs olabilir
EO düşüklüğü genelde alkol tüketimi kortizol üretimi gibi nedenlere bağlı düşer ama canını sıkacağın bir konu yok daha çok enfeksiyona bağlı gibi görünüyor herşey doktoruna sorduğunda benide bilgilendir değerlerin çok uçuk değerler değil