Beyzaturkoglu Kızlaaaarrrrr 38+1 diim normalde bugün 36 haftalık gözüktüüü ama her şeyi gayet iyiydi doktor böyle olması bazen normal kabul ediliyor dedi başıma gelen var mııııı
Hafsa13 Beyzaturkoglu benim öyleydi canim hiç merak etme biraz minyon doguyolar bende yeni doğum yaptım üçüncü gebeligimdi üç gebeligimdede yasadim bu durumu sadece bebeklerim zayıf doguyolar sonra gelisiyolar hiç kafana takma sağlıkla gelsin inşallah
Cylnrcp1410 Beyzaturkoglu benimde aynısı oldu 37+2de 35 hafta uyumlu doğum yaptım 2100 gr. Şükür hiçbir sıkıntısı yok ilk bir ayda 4 kiloyu geçmişti hatta doktor bu fazla bile oldu demişti, şimdi 3 yaşına girecek canavar mübarek 😂🙈
Beyzaturkoglu Hafsa13 yaaa çok teşekkür ederim içimi rahat ettirdiniz sağlıkla gelsinler gerisi hiç önemli değil ♥️
Beyzaturkoglu Cylnrcp1410 yaaa çok sevindim valla böyle okuyunca Allahım sağlıklarımı versin bebeklerimizin♥️♥️♥️