Sulemrahkuzey İlk gebeliğim sezaryen olduğu için bu da mecbur sezaryen olacak doktorum tarihi bana bıraktı bende çift sayı takıntısı var Şubat ayında olacak ameliyatım ama 12 Şubat mı olsa 14 Şubat mı karar veremedim aslında 14 Şubat özel bi gün ama kimisi de o gün doğurma ne gerek var diyor bilemedim valla siz olsanız hangi tarihi seçerdiniz 💁🏼♀️
bulutunannesi33 Sulemrahkuzey ben olsam 14sbtta dgm yapardm kıske unutamaz sevgılısı karısı kocası neyse kutlamak zrnda😂
Sulemrahkuzey bulutunannesi33 hahahahah aynen 😂 kararsızım bakalım bende eşime hediye olur diye düşünüyorum 🙈
bulutunannesi33 Sulemrahkuzey benmde subat sonu mart bası 8martta dgsun dıyrm dunya kadınlar gnunde 😂😂 ama oglum oluyo o ayrı mesele😂