Ezgi12348 Kizlar merhaba 36 haftalık hamileyim unsilin kullanıyorum günde 1 kere 4 doz bebegum ters doktor riske atamam pazartesi gel bebegin durumu tersse sezeryan günü vereyim dedi normale dönerse suni sanciyla doğum yaptircaz pazartesi dedi ne dusunuyosunz
esmakc Ezgi12348 neden 37de alıyor benim de suan 36+5 haftaya gel dedi ben istemedim erken diye en azından bir 38 olmalı bende insülin kullaniyorum
Meryem410 Ezgi12348 seker bende de var ve bas gelis benimki insülin de 8 ünite kullaniyorum niye boyle bisey dedi ki
Ezgi12348 esmakc bebek tersmis doğum haftasına girdin dedi böyleyken su gelirse riskli olurmuş sen.ozele mi.gidiyosn canm.ne kdar unsilin kullaniyosn sana direkt sezeryan mi dedi
esmakc Ezgi12348 ben çam sakura şehir hastanesine gidiyorum canm 3 doz 12 ünite kullanıyorum insülini de benim bebekte bu hafta makat gelişe dönmüş ama herhangi bir riskten bahsetmedi dr bir hafta daha muayeneye gel 38haftalik olunca gün verelim dedi bende Nisan başı gibi gün almayı istiyorum zaten inşallah o güne kadar bisey olmadikca
Ezgi12348 Meryem410 ters değilse bebek normal yapar canm benimki donduydu normale terse dönmüş yine naocaz bilmiyorm
Ezgi12348 Meryem410 ne zamana kadar beklicek onla.ilgili bisey dedi mi bide doktorun özel mi devlette mi
Meryem410 Ezgi12348 devlete gidiyorum Canim onlar da biliyorsun normal genelde yaptiriyolar bi sıkıntı olmadikca
Meryem410 Ezgi12348 hayir hic oyle bisey diyen doktor olmadi insülin takiplerini istiyolar sadece onu da götürüyorum baska bisey diyen yok
Meryem410 Ezgi12348 son ayimda oldugum icin randevu bulmak cok zor oluyo devlet hastanesine gebeler için randevusuz bakan doktor oluyo her gun haftada bir gün gidiyorum gittigim gun hangi doktor varsa o bakiyor