Edugumoglu hamilelikten önce de vardı benim hamilelikte daha hassas oldum sonra kremi kullaninca çok iyi geldi. Yıllardır gitmediğim doktor kalmadı boşuna o kadar ilaç kullanmışım egzamanin tek çaresi nemmiş onu anladım. Hiçbir şey kullanmasan da tatlı badem yağı mutlaka kullan canım onun bi zararı da yok kesinlikle. Hem cildine çatlak oluşmasın diye de tatlı badem yağı önerdiler bana onu da kullanıyorum