İlk tahlillerimi sağlık ocağında yaptırdım ve maalesef troid sonucum 3.25 çıktı hamilelikte 2.50 altında olması gerekiyormuş tabi dr bebeği olumsuz etkileyecek durumları anlatınca çok üzüldüm ama sonra sonuç belki yanlış olabilir dedi özelde tekrar yenile dedi 2. Testi özelde yaptım çok şükür 1.75 çıktı neden böyle olduğunu anlayamadım ama sonuçta troidim çıkmadı sizde tekrar yenileyin bi umutta olsa belki yanlışlık olabilir