gulistan22- Kızlar 19 haftalık hamileyim idrar kan testi verdim idrar yolu enfeksiyonu çıktı bana antibiyotik verdiler bolca su içmemi söyledi doktorum bebeğe bir zararı var mı peki enfeksiyonun ve benim gibi başına gelen
Sermec27 gulistan22- benimde 10 gün önce başıma gelmişti tek içimlik uromisin şase kullandım hemen geçti bol su da içtim 25+5 haftalık hamileyim
Beybitooo gulistan22- bende 15 tane antibiyotik kullandım su miktarında iyi ama enfeksiyon var dedi ne yaparsan yap oluyor önlemini al antibiyotik suyu ihmal etme bi sıkıntı olmaz
Yasminnnnn gulistan22- Benimde enfeksiyon vardı artık en son doktorum kültür testi istedi onu yaptim temiz çıktı antibiyotik kullandım geçti
Beybitooo gulistan22- bilmiyorum akıntım azaldı ilaçta yeni bitti yarın gidip tekrar baktırıcam bu önceki gebeliğimde de hiç geçmemişti 🤦🏻♀️
Beybitooo gulistan22- yok bi sıkıntı olmadı o kadar ileri derece değildi öyle olunca kültür falan alıyorlar demekki seninkide antibiyotikle düzelecek düzeyde iç çamasırına ütü bas dedi özellikle