Kızlar bu aşı kacinci haftada yapılmaya baslaniyo ben 17 haftalık hamileyim ikinciye sağlık ocağında dediler bugün yap yapmadım daha acaba erken mi yapsam mı yoksa bu 2 asiydi demi ilk hamileliğimde yaptırdım fakat yanlış olmasın diye tekrar sorayım dedim