Merhaba arkadaşlar bir hafta önce testim pozitif çıktı ve hastaneye gittim betahcg 15.500cikti doktor 5-6 haftalık Sata göre gelişimin geri olduğunu söyledi kese göründü bebek asagidan göründü ama kalp atışı duyamadı sadece o gün az lekelenmem oldu muhtemelen düşük olacak bir hafta sonra gel dedi yarın gideceğim tekrar bu şekilde başına gelen var mı o kadar karamsar konuştu ki hevesim kırıldı resmen