teacher-mom21 yok şükür atlattık o dönemi hiç covid geçirmemiştik meğer eşim covid olmuş ama aynı günlerde mantar da yemiştik kültür ya da çıntar değildi ama eşimin ailesi o mantarı biliyorlardı yine de kesinlikle yememek lazım uzmanlar bile bazen ayırt etmekte zorlanıyormuş ben sadece bir lokma yemiştim ama o korku bana bir ömür yetti doktor da haklı olarak gözümüzü çok korkuttu ama şükür mantar zehirlenmesi değilmiş çünkü maalesef genelde kurtuluşu yok diyorlar üstünden 4 ay geçti zaten ama işte bende takıntı olarak kaldı hala kan değerlerimde ilk alt asta bakarım 🥴