Meryemmyjl Konya’ya ayrıntılı ultrason için gittik 23. Haftamda Selçuklu tıp has. Herşeyi normaldi doktor 9.7 mm sol ventrikülde genişleme olduğunu söyledi. Sınırda dedi artmaması lazımmiş artarsa sıvı birikmeye başlarsa hidrosefali olur dedi onunda çaresi var şant ameliyatıyla normal hayatına devam eden çok çocuk var çok araştırma yaptım down sendromlu olabilir dedi iki hafta sonra kontrole gittik 12mm ölçüldü 3 farklı doktor ölçtü asistan doktorlar daha fazla mm olçüyordu iyi bir perinatoloji doktoru çok önemli doktor amniyosentez yapmamiz lazım dedi biz istemedik onun yerine fetal DNa testi yaptırdık temiz geldi doğuma kadar iki haftada bir kontrole gittik 12mm ölçüldü hep artma olmadığı için doktor fetal emara gerek duymadı sonra sezeryan doğum yaptım o gün USG yapıldı 12 mm ölçüldü beyin cerrahı kontrol etti bir sıkıntı yok bebekte dedi takip edeceğiz dedi bıngıldağını kontrol edin dedi bir hafta sonra iki aylık olacak bebeğim yine USG yapacaklar inşallah artmaz geriler diye dua ediyorum bu beyindeki genişlemeye annedeki enfeksiyon bebeğin anne karnında beyin kanaması geçirmesi de sebep olabilirmiş enfeksiyon için gerekli tüm testleri yaptılar temiz çıktı bebeğim biraz büyüsün tedbir amaçlı emar çektirmek istiyoruz yine sormak istediğiniz birşey olursa sorabilirsiniz