Melikeyilmaztirpan Kızlar merhaba Allah nasip ederse normal doğum yapmak istiyorum doğum sancısından vs hiç korkum yok ama doğum kesisi beni çok korkutuyor sonraki iyileşme süreci sanki hiç oturup kalkamıycam aşırı ağrıycak gibi geliyor
Aysee1123 Melikeyilmaztirpan Kesi olacağını ne biliyorsunuz 😊 Belki olmayacak belki dıştan 2-3 dikişiniz olacak sadece. Böyle düşünün derim. Ben 5 ay önce doğum yaptım ne kesi ve dikişim oldu. Kötü düşünmeyin yani ne olucağı hiç belli olmaz
fundatlas Melikeyilmaztirpan benimde herşey normal ilerliyor ama en çok bundan korkuyorum hayırlısı 🥲
Churcill Melikeyilmaztirpan 1 hafta kadar bi baskı hissi oluyo ama sonra geçiyo ya zaten bi emzirme süreci oluyo yani mecbursun oturmaya. Yana oturduğun zaman biraz daha iyi oluyo hem illa kesi olmak zorunda da değil kendinizi şartlamayın
Melikeyilmaztirpan Churcill haklısınız aslında şartlma değilde istemsizce düşünüyorum daha önce hiç bi yerime dikiş atılmadı o hissi bilmiyorum beşkide o yüzden çok korkuyorum
Churcill Melikeyilmaztirpan benim de hiç dikişlik bi durumum olmadı daha önce ama bence normal doğum yapabildikten sonra dikiş acısı çok önemli değil çünkü bunların hepsi birbirine bağlı bi süreç ve annelik heralde bi dayanıklılık oluyo zaten doğum anında orası uyuşuyo resmen ben iplerin çekiştirildiğini hissettim acıdı da evet ama dayanıyosun ya başka yapacak bişey yok yani hatta o arada ebelerin biri dikerken biri damar yolu açıyo biri bi yandan bacağıma iğne yapıyodu yani böyle sayarken sanki sırada yatırıp kesiceklermiş gibi geliyo 😂 ama hepsi geçiyo sonuçta. Ağrıyı acıyı düşünmemeye çalışın inşallah su gibi bi doğumunuz olur ☺️