Herkese merhabalar,
Son adet tarihim 14 şubattı. Bu ay 4 gün geçince test yaptım. Hayalet çizgi çıktı. Sonrada doktora gittim beta 127 çıktı. 2 gün sonra yani 6. Gün tekrar gittim 277 çıktı. Uygulamaya göre 5+1 gözüküyorum bugün. Ama keseyi karından baktı göremedi. Haftaya perşembe yani 6+1 de gel keseyi görmeliyiz gerekirse alttan bakacagız emin olmalıyız artık dedi. Beta 2 katı çıktı diye mutlu oluncada mutlu olmak için çok erken kimyasal olabilir dış gebelik olabilir dedi. Doğal olarak stresle baş başa bırakıldım. 1 hafta nasıl beklicem bilmiyorum. Bu 2. Gebeliğim ilkinde gittiğimde direk keseyi görmüştük. Geç döllenme olabilir dedi. Yani kısacası benim gibi olup keseyi sonrasında bebeğini görenler var mı? Umarım yalnız değilimdir. Çok stresliyim. 🥹