Kızlar merhaba bu benim 2. Gebeliğim ilkinde düşük yaptm şuan bebeğim 5+4 olması gerekirken 4+4 çıktı ben ramazanın ilk gününden belli orucumu tutuyorum ama son günlerde biraz ağrılarım olmaya başladı aynı zamanda böbrek hastasıyımtek böbrekliyim ameliyat yerim ağrıyor tutmaya devam etmelimiyimmmm bırakınca vicdan azabı yaşıyorummm ama bebeğe bişi olurmu die de korkuyorum