Mrvhilalgunay12- Enfeksiyon var mı kızlar? Doktor randevum yarın netten baktım sonuçlara ama anlayamadım
Paronayanne Mrvhilalgunay12- lökosit yüksek çıkınca var diyorlar canım çünkü malesef benimde hiç geçmeyen enfeksiyonum var ve lökosit yüksek çıkıyor
Pamuk Mrvhilalgunay12- Epitel hücre ve lokosit yüksek enfeksiyon var.Benim de hiç belirti olmuyordu.Iyi yapmışsınız tahlil vermekle.
Mrvhilalgunay12- Paronayanne Aslında hiç enfeksiyon belirtim yok, belirti olmadan da olabiliyor diye öylesine verdim testi ama böyle çıkınca korktum, doktor ilaç verir mi peki 21+6 haftalık hamileyim
Gokceyildz Wbc değerin yüksek çıkmış bakteriyel bir enfeksiyon olduğunu gösteriyor büyük ihtimalle idrar yolundan kaynaklı bir enfeksiyon var yarın doktor söyler ama korkacak bir şey yok