Mucizemses Çok kafaya takıp büyütünce, nadir isim olsun deyince zorlanıyor insan.
Ben hep kızım olursa adını Elif koyacağım derdim, eşim istemedi yakın bir akrabasında olduğu için. Tamam olmasın dedim ama aklımda da başka isim yok. Sonra Leyla nasıl dedim, hoşumuza gitti söylemesi. İyi Leyla olsun dedik kaldı öyle :)