Benimde 24cu haftadan suyum fazla olduğunu söyledi doktorum. Meyveyi azalt dedi,ama ben zaten meyve hepsinden 1 er tane yiyordum,şeker yapmasın diye. Sonra şeker yuklemesi o da temiz çıktı,bütün tahliller temiz çıktı,ama en son dedim ki başlardan beri her gün havuç yemişim ben,öyle bir günüm yoktu yemeden uyuyayım. Onu yasakladı bana )))şu an yine biraz fazla ama bir zararı olduğunu söylemedi,herşey de yiyorum 😁