Adetim 10 gün gecikti en son 9şubatta gördüm bi evde test yaptım silik çizgi vardı kan verdim hemen Beta değerim 343.9 du bugün hastaneye gittim kese gözükmüyor dış gebelik olabilir dedi doktorum bi hafta sonra tekrar gelmemi söyledi tekrar bi kan alırız bakarız dedi bu durumu yaşayan oldumu kızlar daha önce de kimyasal gebelik yaşamıştım beklendiğim bi gebelikti internette okuyorum kürtaj falan diyorlar çok korkuyorum 🥹