Kızlar merhaba 9. Haftama girmek üzereyim ikinci gebeliğim, ilkinde hiç ama hiç bulantım belirtim yoktu ama bu ikincisinde bulantım oluyor. Daha doğrusu anlamıyorum acaba açlıktan mı bebekten mi bilmiyorum bir şeyler yiyince geçiyor çünkü bulantı ama sürekli de atıştırmak istemiyorum yani yiyesim gelmiyor yemeyince de bulanıyor ya bu erken haftalarda bu kadar acıkmak normal mi daha şimdiden 1 kilo aldım