Erham Happinessoon ben günde 4 yada 5 kere padok içiyorum migrenim var dr içebilirsin dedi. Zaten tek ictigin ağrı kesici
Happinessoon Dokuzayneya bende gittim şimdi kadın doğum doktoruma ve dişçiye dayanamazsın dedi dişçimde doktoruna antibiyotik yazdır dedi doktorumda antibiyotik ve parol yazdı onları kullanıcam şimdi inşallah geçirir Allahım amin 😓
Kbrasuer Happinessoon parol bi sakıncası yok canım agrını keser dişini yaptırabiliyosun hamilelikte git dişçiye
Happinessoon Kbrasuer aynen canım doktorumda yaptırabilirsin çektirebilir sinirini aldırabilirsin sakıncası yok dedi ama dişçi risk almak istemedi antibiyotik verdi doktorum iki haftan kalmış zaten doğumdan sonra gel halledelim dedi dişçi 🦷 😓