Selamünaleyküm kızçeler bat 16 mart o gün koyu kahve akıntım oldu adet oldum sandım 2 3 gğn sürdü şuanda da kanamam var adet kanamasından çok farklı kokusu normal kan rengi farklı dün test yaptım pozitif çıktı acile gittim bekle dediler gebelik diyebilmemiz için kese oluşması ve kalp atışı duymamız lazım o da en az 1 ay 5 hafta arası olur gibi saçma bir cümle kurup beni geri gönderdiler çarşaflı biriyim orucuma namazıma dikkat ederim 5 6 gündür adetim diye tutmadım kılmadım sizce durumum nedir? Çok arada kaldım 😬😬 3 kasım da da rahim ağzı genişliği olduğu için bebişimi kaybettim bu arada önlem almak istiyorum bu kez ama beklemek zorundasın dediler