Merhaba kizlar, 35+3 teyim. 10 gün önceki muayenede suyum gayet güzeldi dünkü muayenede suyum fazla çıktı bebeğin boynuna hafif kordonn da dolanmış doktor heran sancin gelebilir dedi 37+3 te yani 4 nisanda alacak. Benimle benzer durumu yaşayan var mi