Tecrübeli anneler, 32+3 Haftadayım ilk gebeliğim. bebek baş aşağı pozisyona dönmüş. Bu zaman kadar ağrım pek olmadı hatta bazen Bebek yok gibiydi, vurması falan vardı. Ama şimdi bebek geriniyor, buruluyor sanki dışardan da belli oluyor özellikle geceleri hem sağ hem soldan hem de aşağıdan böyle gerinme yaptığını hissediyorum sonra belimin ortası ve omurgam ağrıyor bu sancı falan mı bilmiyorum anlamıyorum, sizlere de danışmak istedim.