Buket09 Kızlar 40 haftadan sonra süreç nasıl oluyor bilen var mı 39+4 teyim merak ettim acaba kalirmiyim 40 sonuna diye
merve_alan04 Buket09 kala da bilirsin 41 ve 42 de doğum yapan biri olarak söylüyorum bellide olmayabilir. Benimkiler içerde rahattı heralde
Buket09 merve_alan04 benim minikte rahat heralde gelesi yok doktorum bekleyelim 41 e kadar dedi hayırlısı artık bakalım