Esomami hangi şehirde yaşıyorsun? Şeyden soruyorum belki İstanbul haricindeki devlet hastanelerinde doğum yapmak problem olmayabilir pek fikrim yok ama İstanbul da ürkünç geliyor. Kalabalık şehir hastaneler tıklım tıklım acile bile gitsen normalde acilliği kalmamış durumda.. Doğum desen çok anlatan var insanların psikolojisi alt üst oluyor o an doktorun bıkkınlığı yüzünden seni terslemesi olsun, çok kesmeleri makaslamaları olsun, mahremiyet ihlali olsun bunlar gerçekten insanı korkutuyor ki bunlar benim şu an aklıma gelenler... kuzenim geçenlerde Doğum yaptı makası pat diye atıveriyorlar o kadar alışmışlarki o kadıncağızı da yanlışlıkla fazla kesmişler yani dinlerken kanım dondu kızın aklından çıkmıyor doktorun surat ifadesini gördüm ne yapacağını şaşırdı diyor.. yani aceleye geliyorsun. Sonrası desen kadın Doğum yapmış yanına Allah’ın kulunu sokmamışlar kendisi bi kaç saatte bir odasından çıkıp aşağıya inmiş ailesini görmeye. Bilmiyorum zor şeyler bunlar. Evet maddi durumumuz yetmiyorsa yapacak bişey yok belki hem biraz şans meselesi herkes çok kötü şeyler yaşayacak diye bir şey yok ama ben göze alamam mesela. He şöyle birşey var 12 haftalık hamileyim şimdiye kadar devlete gittim kontrolllere bi süre daha öyle devam ederim ama Doğum için özel tercih edeceğim.