fayting Arkadaşlar merhaba 2 gün sonra doğumum var ultrasonda bebek kilosu ile normal doğum kilosu arasında sizin ne kadar farkınız oldu? Tecrübeliler dönerse çok sevinirim ❤️👏
_almirasmom fayting doguma gıtmeden 2 hafta once 2600 dü dogurdum gun 2790 cıktı 2. Gebelıgımı takıp edıcem dogum anına kadar ılkı takıp edemedım
Damlaalyz fayting doğumdan 3-4 gün önce 3200 dedi 38+2 ile doğum yaptım 2830 doğdu 2. De ise yakında gitmedim en son 36+4 te 2900 dedi bakalım yarın doğum var 38+4 ile kaç çıkacak bakacağız doktor 200-300 gram fark olur demişti bunda
fayting esraeses ay çok fark çıkmış yaaaa inşallah bizimki öyle olmaz çünkü sizinki kadar tombik demediler 😀
Busramom07 esraeses ayy benmde 36.haftada 4050 dedi 38 bitmek üzere bakalım inşllah dediği gbi olur yalancı cıkmayalm da
Damlaalyz Damlaalyz Birde devletteki doktorlar daha yakın ölçüyor bence çünkü ilk bebekte özelde fazla olctuler devletteki olctukleri daha az çıkıyordu ozeldeki fazla çıkıyordu doğumda da özelde soylediklerine göre azdı kilosu dediğim gibi
teachervera fayting Son kontrol de ameliyatıma üç hafta vardı. Doktor kilosu 37+0 da 3250 dedi o akşam sancım tavan acil ameliyat oldum 3250 doğdu 😊
teachervera fayting Ultrason da 3460 çıkmıştı ama doktorum biz onu 3250 sayalım demişti hakikaten doktorun dediği kiloda akşamına doğdu
Mariaa fayting benım doktorum tam nokta atışı yaptı 3150 dedi ve oyle doğdu 1 hafta önce Doktorun ölcüm yeteneğine bağlı
Beyzanrrr fayting bana doktorum çok zayıf 2 hafta geriden gelyor demişti 2500 görüyordu kilosunu 3200 doğdu maşallah kızım 37+4 de doğdu gününde dogsaydi 4 olurdu galiba