Oğlumu kaybedeli 8 gün oldu bugün kendimi toparlamaya çalışıyorum sezeryan oldum mide bulantısı ve baş dönmesi var ilaçlar yan etki yaptı sadece antibiyotik ve mide koruyucu içiyorum yara yerim iyi şükür ne zaman kendimi toparlicam bilmiyorum anestezi etkisinden mi böyleyim acaba