Ben uterus didelfisim yani çift rahim ilk günden düşük ve erken doğum riskim vardı bu ilaç benim kurtarıcım oldu doktorlar 28. Haftayı görmezsin dediler çok şükür o haftayı dahi geçtim kardeşim gebe kalamiyodu bu ilacı doktor verdi ikizlere hamile kaldı ameliyat olmadan hamile kalamazsin dedi doçent doktor bile ona… Bence sizde kullanmaya devam edin bu ilacı faydası çok. adet düzenleme konusunda da anında sonuç alan arkadaşlarım oldu size de çok geçmiş olsun birgün kullanmaya ara verin bakalım yan etkiler devam ediyor mu ?