Suhedaklync61 Kızlar hangi bez kullanıyorsunuz ? Bide şampuan olarak içeriği temiz bişey bakıyorum ama dalini de çok seviyorum ve mustela düşünmüyorum alternatif ne olabilir
KuzeyinAnnesi10 Suhedaklync61 Johnson üni baby baby me oalabilir oğluma Dalin dokundu alerji yaptı . Bebek bezi olarak hepsinin nerdeyse denedim goon Baby turco ve baby me güzeldi baby meyle devam ediyorum daha uygun ve güzel çok beğendim
Aybukgeg Suhedaklync61 şampuan olarak mustela aldım bebek bezi yenidoğan grubunda ebe bir tanıdığım sleepy veya baby turco al dedi daha almadım ama birini tercih edeceğim
Angelotte Suhedaklync61 Ecowell alacağım, mustelanın içeriği değişmiş şimdi bitene kadar mecbur kullanacağım ama içeriği artık tertemiz değilmiş o yüzden sadece bebe yağı ve pişik kremini kullanıyorum. Lütfen dalin kullanmayın
Suhedaklync61 Angelotte neden dalin kullanmayın dediniz? Ben içeriğini okuduğumda içeriğindeki parfüm beni vazgeçirir gibi etti ama başka zararı da mı var
Angelotte Suhedaklync61 Tabiki sadece parfüm olsa ne ki şu an mustela da sanırım parfümden dolayı artık tercih edilmiyor
Angelotte Suhedaklync61 Şimdi baktım hem parfüm hem koruyucu olarak sodyum benzoat kullanılmış bu yüzden tercih edilmiyor
HMK Mustela maalesef baya pahalanmış bende geçen rossmandan aldım alman markası bir şampuan içeriği temiz güzel onu deneyeceğim
Fulya1993 Suhedaklync61 goon bez ilk bebegimde de kullandım birde içerik temiz bir sampuan derseniz kesinlikle ecowell
Babymom07 Şampuan olarak dalin düşünüyordum kokusuna aşık olduğum için almamalı mıyım? Bez olarak sadece 1 numara molfix aldım
Suhedaklync61 Babymom07 bende seviyordum ama kızlar vazgeçirdi beni içeriğinde parfüm var ve bu rahatsız edici
Suhedaklync61 Babymom07 ben sebamed araştıracağım bide ecowell diye var Trendyol da bakabilirsiniz mustela çok alan var ama ben hiç düşünmedim zaten onda da artık parfüm var diyorlar
Suhedaklync61 Babymom07 sebamedin içeriği de güzel değil siz bilirsiniz tabi dün gece baktım da. Ben galiba ecowell alacağım yada saf sabun yok mu acaba ya
Suhedaklync61 Angelotte teşekkür ederimmm dün gece uyku tutmayınca araştırdım ve sebamedden de vazgeçtim elimde ecowell kaldı 😅