Gamze0408 Kizlar ciktim sezaryenden ama cok agrim var ayaklarim hala uyuşuk karnim yanlarım acayip agriyor
fayting Gamze0408 çok geçmiş olsun en kötü an şu an bundan sonra hep daha iyi olacak kendinizi motive edin bebeğinize sarılın 1 hafta sonra bunların çoğu geride kalmış olacak ❤️🙏
77Bebek35 Gamze0408 spinalmi oldun uyusuk oluyosn zaten hıssetmemen lazım agrıyı agrı kesıcıde yapıyolar bence bi hemsırelere danış