busesssssss Kızlar 25 haftalık gebeyim Allah nasip ederse bir kızım olacak :) '‘Asmin’‘ ismi sizce nasıl? Anlamı ’‘dağ çiçeği’' demekmiş. Doğa ve Asmin arasında kaldım yardımcı olur musunuz? :)