Boncukk123 Nrsnaydmr 1 defa içtim o tarçınlı karanfilli olandan mide yanması mide ağrısından mahvoldum bide çok aşırı bi şekeri var bidaha da içmedim
Gul_pempe23 Nrsnaydmr haftanın ıkı uc gunu fılan ıcıyorum bıraz sekerlı evet sogunca harıka gıdıyo soguk soguk☺️