Ebrulicim pazartei adetimin 14. Günüydü gittim büyüme yoktu karında baktı cuma günü yine gel dedi yarın yine gidicem inşallah büyümüştür benimde ilk yumurtlama takibim banada bı sure vermedi ama iki ay olur yani iki kerelik sonra çocuk tedavisi bende bugünden hazirligimi yapıcam nolur nolmaz