Kbrbydk Kizlar 4 yaşında kızım var adı Aysima. İkinci kızımi bekliyoruz. 28 haftalık olmak üzereyim. İlk ismi eşim koydu. Bunu da ben koymak istiyorum ama içime sinen isim bulamıyorum. Öneri yapar mısınız?
Ipekulas Kbrbydk neva ada eliz umay inci ipek parla melis kumsal ☺️Bizimkide kız bunlar arasında gidip geldik belki sizede fikir olur
Kbrbydk MrsMommyy1 Simay güzel geldi bana da. Eşim s harfi çok baskın diyor birde aynı isim gibi oldu ilkiyle filan. Yoksa hoşuma gitmişti.
Kbrbydk Vandb kızım Almila olsun diyor da anlamı güzel bir isim olsun diyorum bende. Simay aklımda bende beğendim ♥️