ipekky Kızlar şimdi doktordan geldim 12 hafta 4 gün ölçtü. Cinsiyet belli olur mu dedim şuan kız diye tahmin ettim ama belli olmaz kesin bişey diyemem daha erken dedi. Sizce cinsiyet ne gibi duruyor anlayan tahmin yapabilir mii