Kızlar ikizlerim arasında fetal diskordans 3 haftada%10dan %17ye çıktı. Yani ikisi arasında ciddi bir gelişim farklılığı var. Yakın takibe alalım denildi. Bu sorun tek yumurta ikizlerinde oluyormuş. Ama benim çift yumurta ikizi. Bu sorunu yaşayan var mı?bebeklerden birinin kaybı ihtimali söz konusu:( lütfen bilen, yaşayan biri varsa konuşabilir miyiz?