Tugba07 Kızlar 35+5 günlük hamileyim. Oturup, Yattığımda ayağa kalkerken karsığımdan (buyuk ihtimal pelvis kemigi tarafindandir) katırt kuturt diye ses geliyor ve canim cok aciyor. Sizde de oluyor mu? Ya da nedendir acaba bilen var mi? Sanki kemigim ayriliyor gibi.
Reshaa Tugba07 canım aynıyız bende de orda bi ağrı oluyor ki anlatamam bebek kanala girdiği için oluyormuş
Neroizm Tugba07 cati kemikleriniz yumusadigi icin oluyor. Benim de o haftalarda ozellikle sabah yataktan kalkarken kütlüyordu kemiklerim. Allah sabir versin. Dogumdan hemen sonra geciyor ama merak etmeyin.
Maviii kolay değil ama can taşıyorsunuz, ben doğum yaptım ama o dediğiniz ağrıyı çatı ağrısını 24. haftadan beri çekmiştim.. demelerine göre bebek baskı yapıyor o yüzden.. geçmiş olsun az kaldı biraz daha sabredin
Tugba07 Maviii Ağrı mıymış yani bu acı. Sağa sola dönerken bile katır kitur ediyor ve asiri canim yaniyor. Tesekkur ederim cnm ☺️
Tugba07 Reshaa Kanala girdi demek. Ya cidden fena bir acı. Ağrı gibi degil bende de katir kutur ettikce bagirasim gelio. Hareket zOr ediyorum. Allah hepimizin yardimcisi olsun.
Tugba07 Neroizm İnş cnm 🙏 Normalse sorun yok. Ama korktum iki gündür o tarz şeyler olunca. Tskler :))