Dnzcsgn Kızlar normalde 38 numara ayakkabı giyiyordum bugun bana gelmedigini anladım ayaklar buyuyormu ve dogumdan sonra geri duzelirmi
BirazbundanBirazondan1 Dnzcsgn ne yazık ki ayaklar. Büyüyor. Ben normalde 36 giyerim hamilelikte 37 ve 38 kadar çıktı. .Yeğenimin ayakkabılarını giydim🤣🙈Doğum yapıncada ilk günler çok şişti. Bügun tam 6 ay oldu doğum yapalı 36 numara daha giynemedim. Biraz sıkıyor ayakkabılar🙄
Erinroz BirazbundanBirazondan1 Bende 36 giyiyodum doğumdan sonra eski ayakkabılarım hepsi sıkmaya başladı şu an kızım 3,5 yaşında hâlâ ayaklarım 37 kaldı🙊
00pamuk00 Ne zaman başladı bu ayak büyümeleri kizlar ? Beb 16.haftamdayim gözle görülür her hangi bir sey görmedim ama mesela bugün ayakkabımı giyerken sıktığını hissettim 😭
BirazbundanBirazondan1 Erinroz hamile kalınca bazen ayaklar büyüyor dendiğinde benim başıma gelmez demiştim. Büyük konuşmuşum🙈
Erinroz BirazbundanBirazondan1 alın bendende o kadar😁 işin tuhaf kısmı ikinci hamileliğin 2. Ayındayım kızımda son ay şişmeye başlamıştı bunda şimdiden ayağım büyüdü ya öyle kalırsa diye korkmuyo değilim🙊