Smnr_21 Merhaba, MEB de çalışıyorum işe başlayalı çok olmadığı için doğum izni süreçlerini tam öğrenemedim. Gebeliğin kaçıncı haftasında izne ayrılabiliyoruz, doktordan rapor alma süreçleri nasıl işliyor vs. Bu konularda bilgisi olanlar paylaşabilir mi?
busduuk1914 Smnr_21 32. Haftada çalışabilir ya da çalışamaz raporu alabilirsiniz. 32. Haftada çalışabilir alıp 37ye kadar çalışamaz raporu alarak yine izne ayrılabilirsiniz. Eğer ki 37. Haftaya kadar çalışmak istiyorsanız 32 de çalışabilir alıyorsunuz 37de sistem kendiliğinden izne çıkarıyor . Ama 32de mutlaka bir rapor almanız gerekiyor. Ben 32de çalışabilir aldım 37ye kadar devam edeceğim. Şimdi 35+1deyiz, tekrar rapor almama gerek olmadığı söylendi 37de sistem kendiliğinden izine çıkarıyor.
Caglaen Ben 32.haftamda çalışabilir raporunu kurumuma teslim ettim.2 gün önce 37+0 da çalışamaz raporumu verdim ve ayrıldım
Caglaen Smnr_21 37+2 yim .bugün doğurdum diyelim 21 günlük izinden 3 günü kullanmış oldum ve doğum sonrasına 18 gün devretmiş oldum