Kızlar 6 aylık gebe olarak tabi ki yüzüstü ve sırt üstü yatmıyorum ama sağa ya da sola yatarken bazen biraz göbeğimin üstüne yatar gibi oluyorum, öyle daha rahat ediyorum. Ama bir yandan da bebek sıkışıyor mu acaba diye huzursuz oluyorum. Öyle yatınca tekmeliyor zaten🤭 ay çok arada kaldım nolur aydınlatın