parlaayyy ben regenesis kullandım ama dinç olup olmayacağın hangi aylarda olduğuna bağlı olabilir. İlk üç ay bende uyku hali vardı sonraki üç ay tüm evi kaldırıp temizlik yapıyordum ve çok az uyuyordum aşırı enerjiktim. Son üç aya giriyoruz artık yastık bile kaldırmak istemiyorum sürekli uyku hali var. Tabi vitamin çok önemli bebek senin depolarından aldığı için senin o depoları doldurman gerekli :) doktorumu değiştiğim için ocean mummy e geçtim ama regenesisle aynı içeriklere sahip birde biraz daha uygun sanırım fiyatı