Kızlar ben 16 haftalık ücretli rapor iznimi kullandım daha sonrasında 6 aylık ücretsiz izne ayrıldım anlaşarak şimdi tekrar hamileyim ve işe geri dönmek istiyorum ama işverenim içerde çalışan sayısı tam diyerek beni işe almıyor ücretsiz iznimin bitmesine 1.3 ay var nasıl bir yol izleyebiliriz bilgisi olan var mı özel sektör çalışanıyım bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim